If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Здравейте,ако може да се вмъкна в темата ,за да не отварям нова,та на въпроса-буксата на селеноида постоянно сълзи и вътре в нея буксите са мокри.Какво се сменя зада спре теча и какво ще се промени по работата на мотора?А това дето сълзи е бензин или?
Да, това, което сълзи най вероятно е двигателно масло. Този електромагнитен клапан (соленоид) подава в определен момент масло от маслената магистрала към вариатора.
Откъде точно сълзи? Да не би да е хлабав?
Тук има практическо описание по въпроса. Обърни внимание на последните 2 снимки.
Човекът казва, че не е открил гарнитура или друго уплътнение на тялото на клапана спрямо леглото му. И при него е имало сълзене на масло и е решил проблема, като е нанесал внимателно слой силикон.
Да масло е -проверих,но още немога да разбера дава ли отражение това на работата на двигателя,и има ли начин да се спре това сълзене,без да се купува друг?
Да масло е -проверих,но още немога да разбера дава ли отражение това на работата на двигателя,и има ли начин да се спре това сълзене,без да се купува друг?
Току що си редактирах предишния пост. Разгледай материала от линка.
Накратко: Уплътняване със силикон в участъка посочен от червената стрелка на снимката.
Благодаря за снимковият матерял,ще сляза да пробвам дали ще успея да го развия ,защото на пръв поглед единият болт е с много разбито гнездо и незнам дали ще успея да го развия,теча немога да го локализирам но вътре клемите в него са обляни в масло.Ако не мога да развия болтчето???Кво се прави в такива ситуации???
Благодаря за снимковият матерял,ще сляза да пробвам дали ще успея да го развия ,защото на пръв поглед единият болт е с много разбито гнездо и незнам дали ще успея да го развия,теча немога да го локализирам но вътре клемите в него са обляни в масло.Ако не мога да развия болтчето???Кво се прави в такива ситуации???
1 - Опитваш с правилния имбус като първо добре го набиваш с чук в леглото.
2 - Оформяш с бургия с подходяш размер ново цилиндрично легло в което набиваш следващия размер бит, така че да с впият добре ръбовете на звездата.
3 - Правиш прорез с ножовка или диск върху главата на болта и пробваш с минусова яка отвертка.
4 - Разпробиваш внимателно болта, така че да не излезеш извън него и в отвора набиваш заточен 3 или 4 - стен от здрав материал (стругарски нож или опашка на пила и пробваш да отвиеш, като внимаваш с усилието, за да не счупиш тялото вътре в болта, че става страшно.
5 - разпробиваш болта максимално без да излизаш от размера му и пробваш да извадиш остатъците и след това минаваш отвора с метчик.
Ако не си правил подобна операция, ако не постигнеш успех след т.3, по-добре потърси помощ от някой железар, за да не повредиш леглото.
Здравейте колеги
След повторно разглобяване и преглед на зацепването и слагане на ремъка на баланс валовете всичко си дойде на място ,колата си заработи както преди .Майстора които правеше колата излезна готин пич за което му благодаря .
При никои друг майстор не сам ходил а съшия които ми ги смени той си е оправи .Всичко си дойде на място като си сложихме ремъка на баланс валовете сега колата си мърка както преди
Comment